Synliggørelse og etablering af partnerskaber for Danmarks nye medietechklynge.

MEDIA CITY ODENSE

Kunde: Media City Odense

CASEBESKRIVELSE

For Media City Odense arbejder INNOVAZION i tæt samarbejde med teamet hos MCO om at skabe synlighed og etablere strategiske og kommercielle partnerskaber for Danmarks nye medietechklynge.


Media City Odense er en non-profit medietechklynge stiftet af TV 2 Danmark, JFM, Syddansk Universitet og TV 2 Fyn. Media City Odense er sat i verden for at skabe samarbejde og netværksopbygning, der bidrager til ny viden og kompetenceudvikling samt innovative og konkurrence-dygtige løsninger, der er med til at tiltrække og fastholde talenter. Dette indenfor medie og tech på tværs af relevante virksomheder, uddannelsesinstitutioner og det offentlige.

Media City Odense har skabt et fyrtårnsevent, der tiltrækker erhverv og job til Odense og samtidigt brander byen som et nationalt hotspot for medier og tech. Eventet er en MediaTech Festival, hvor medier, kommunikation, marketing, produktion og tech mødes i professionelle og faciliterede rammer.

Læs mere om Media City Odense
Kunden fortæller

Anne Dyrehauge

ADM. DIREKTØR MEDIA CITY ODENSE

Se flere cases
Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde tæt sammen med Marianne Zander i kraft af min rolle som direktør i Media City Odense. Marianne har med stor tilfredshed bistået os med marketing af klyngen, sponsorater, fondsansøgninger og partnerskaber. Hun har et stærkt erhvervsnetværk og er altid klar med sparring. Derudover gør hun det altid med det største smil, som man ikke kan andet end at blive smittet af. Jeg kan derfor på det varmeste anbefale alle at samarbejde med INNOVAZION.

Case

MediaTech Festival 2023

MediaTech Festival 2022