Innovazion sætter fokus på TV reklame og digital markedsføring som en platform til formidling til målgruppen.

Online eller offline. Bredt eller smalt. Beslutningstagere eller sportsfanatikere.

TV 2 Media er en unik mulighed for at ramme et helt specifikt segment eller hele Danmark på én gang. Ingen anden mediesammensætning kan nå så mange danskere på så kort tid.

Nye annoncører kan lynhurtigt opbygge et enormt brand- eller produktkendskab – og garvede annoncører kan vedligeholde det.

PRODUKTER

Vores produktudvalg spænder utrolig bredt. Lige meget, om I ønsker at annoncere på regionalt eller nationalt tv, smartphones eller tekst-tv, sponsorere digitalt indhold eller live events, så har vi platformene.

UANEDE MULIGHEDER

Vi skræddersyer en løsning på tværs af online kanaler, nichekanaler og hovedkanalen, der matcher dine behov. Uanset om dine målgruppe ser Vild Med Dans i sofaen eller streamer 12 Finans på kontoret, når dit budskab ud til dem.

Kontakt os hør, hvordan vi kan få Danmark til at se dig.

Mobile devices er på kort tid gået fra at udgøre en lille del af TV 2s trafik til nu at udgøre ca. 3/4 af besøgene på TV 2s digitale platforme. Et interessant fakta er, at der mellem vores digitale platforme er relativ lav dobbelt-dækning. Det betyder, at den dækning vi ville være ca. 3 uger om at opbygge på desktop, kan vi bygge på tre dage, hvis vi også benytter de digitale platforme. Og at man ved at benytte alle platforme kan nå ud til mere end dobbelt så mange, som hvis man kun valgte at benytte desktop. Det betyder, at har du kort tid til at kommunikere et budskab, åbent hus, tilbud o.l., så er det oplagt at benytte alle platforme. Men mobil har også nogle features, som andre medier ikke har. Den er mobil…. Mobilen bliver brugt i købssituationer – talt på brugere, der tjekker priser på produkter i købssituationer. Og så har den en række medfødte funktioner, vi kan benytte i annonceformater. Sådan opnår vi samme effekt, som man ser ved interaktive videoer.

 

I annonceøjemed har WEB-TV længe været en fast del af medieplanen, og dokumentationen viser, at WEB-TV supplerer traditionelt tv på smukkeste vis ved at skabe yderligere dækning i størrelsesorden 4-6 dækningspoint. Vi føler imidlertid ikke, at vi udnytter mediets fulde potentiale, og dermed skeles der ikke rigtig til mediets mange interaktive muligheder.

Disse muligheder sætter TV 2 nu fokus på. Muligheder som kan bruges enkeltstående eller som en del af en større tværgående kampagneplan.

Interaktive videoer giver brugeren mulighed for at interagere med reklamen direkte i annoncen og mulighed for selv at sammensætte og ændre budskabet. Uden at forlade annoncen. Annoncen kan fx give brugeren mulighed for at vælge at se ekstra materiale eller dykke dybere ned i ét produkt fra produktudvalget.

Potentialet i interaktive annoncer – kombineret med udbredelsen af WEB-TV – berettiger til, at der kigges nærmere på platformen og investeres ressourcer i at udvikle engagerende kampagner.